7 Aralık 2011 Çarşamba

AÇIKÖĞRETİM, İKTİSAT, İŞLETME FAKÜLTELERİ 2011-2012 KAYIT YENİLEME DUYURUSU

1. Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine kayıtlı öğrencilerin,
2. İktisat ve İşletme Fakültelerinin Lisans Öğrenimine Hazırlık Programında başarılı olan öğrencilerin,
3. İktisat ve İşletme Fakültelerinin Lisans Öğrenimine Hazırlık Programında kayıtlı öğrencilerin sorumlu oldukları dersleri 3. sınıf dersleri ile birlikte almak koşulu ile kayıtları 2011-2012 öğretim yılında fakültelerinin 3. sınıfına aktarılmıştır. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programından kayıtları 3.sınıfa aktarılan öğrencilerin,kayıt yenileme işlemlerini kapsamaktadır.

2011-2012 öğretim yılı kayıt yenileme işlemleri;

28 Kasım 2011 tarihinde başlayacak
20 Aralık 2011 tarihi mesai saati bitiminde sona erecektir.

             Mazeretleri nedeniyle yukarıda belirtilen tarihler arasında kayıtlarını yeniletemeyen öğrenciler 21, 22, 23 Aralık 2011 tarihlerinde kendileri veya bir yakınları vasıtasıyla kayıtlarını yeniletebilirler.

             Kayıt yeniletmek isteyen öğrenciler, 2011-2012 öğretim yılı “Öğretim Gideri” ve “Öğrenci Katkı Payı” 1. taksit ödemelerini yukarıda belirtilen tarihler arasında TC kimlik numarası ile Vakıfbank İnternet Şubesinden, Vakıfbank ATM’lerinden (kartlı veya kartsız), 444 0724 Vakıfbank Telefon Bankacılığından ve tüm Vakıfbank Şubelerinden yapabileceklerdir. Mazeretli kayıtların son günü olan 23 Aralık 2011 tarihinde İnternet, ATM ve Telefon Bankacılığından saat 23:30’a kadar, şubelerden ise mesai saati bitimine kadar ödeme yapılabilecektir. Öğrenciler, bankadan aldıkları dekontun 2011-2012 öğretim yılı “Öğretim Gideri” ve “Öğrenci Katkı Payı” 1. taksit ödemesine ait olup olmadığını mutlaka kontrol etmelidirler. Geçmiş öğretim döneminden borcu olup sadece bu borcu ödeyen öğrencilerin 2011-2012 öğretim yılı kaydı yenilenmez.

                 Kayıt yenileme tarihleri içerisinde ödeme yapıldıktan sonra AÖF Büro-Web Sitesine (http://aofburo.anadolu.edu.tr) girilerek kayıt yenileme işleminin gerçekleşip gerçekleşmediği mutlaka kontrol edilmelidir.

23 Aralık 2011 tarihinden sonra, rapor dahil hiç bir mazeret kabul edilmeyecek ve kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır. Kayıt yenileme süresi kesinlikle uzatılmayacaktır. Belirtilen tarihler arasında her ne sebeple olursa olsun, “Öğretim Gideri” ve “Öğrenci Katkı Payı” ödemelerini yapmayan öğrenciler, 2011-2012 öğretim yılı kayıt yenileme hakkını kaybederler. Ancak bu öğrenciler gelecek öğretim yıllarında kayıtlarını yenileterek öğrenimlerine devam edebilirler.

2011-2012 öğretim yılında önlisansta 5. yılını, lisansta 8. yılını okuyacak öğrenciler, yeni düzenlenen tanıtım kartlarını bağlı oldukları AÖF bürosundan 2012 Şubat ayı içerisinde alacaklar ve kendilerinde bulunan öğrenci kimlik kartını AÖF bürosuna teslim edeceklerdir.

Kayıt yenileten öğrenciler, ders kitaplarını ve öğrenci kimlik kartına yapıştırılacak olan 2011-2012 öğretim yılı bandrolünü, 28 Kasım 2011 tarihinden – 30 Ocak 2012 tarihine kadar öğrenci kimlik veya tanıtım kartları ile bağlı oldukları AÖF bürosuna başvurarak alacaklardır.

Öğrenciler Kayıt Yenileme Kılavuzuna ve Öğrenci Kılavuzuna "http://www.anadolu.edu.tr" adresindeki “Açıköğretim” “Kılavuzlar” linkinden erişilebilirler.

Kayıt yenileme ile ilgili resmi duyuru bu ilanla yapılmaktadır.

İLETİŞİM

• Bulunduğunuz ildeki AÖF bürosuna 444 10 26 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

http://www.anadolu.edu.tr adresindeki “Açıköğretim” “Büro Hizmetleri” linkinden AÖF bürolarının

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder